امروز دوشنبه  ۱۶ مهر ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۶/۰۸- ۱۵:۴۴

سومین اجلاس جهانی جوانان کازان

سومین اجلاس جهانی جوانان کازان، در تاریخ 31 مرادر الی 3 شهریور برابر با 21-24 اوت 2024 با حضور کنسول نمایندگی، در پایتخت جمهوری تاتارستان برگزار شد.

نمایندگان بیش از 43 کشور از جمله روسیه، ترکیه، لیبی، فلسطین، قزقاستان، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، آذربایجان، تاجیکستان، پاکستان، لبنان، کامرون، سیرالئون، سنگال، جمهوری آفریقای جنوبی، موزامبیک، مالزی، مصر، گینه بیسائو و بلاروس در این اجلاس شرکت نموده اند.  موضوع اجلاس در سال جاری دیجیتال‌سازی و ابزار‌های مدرن سیاست جوانان می‌باشد.

این اجلاس امروز با حضور لیلا فضلیووا، معاون نخست وزیر جمهوری تاتارستان، رینات صادیکوف، وزیر جوانان جمهوری تاتارستان، طاها آیمان، رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی، دیپلمات های مقیم در کازان و شرکت کنندگان در این اجلاس افتتاح گردید. خانم فضلیووا در سخنان خود اظهار داشت: «همه می دانند که نقش جوانان در توسعه مناطق، کشورها و کل جهان چقدر مهم بوده و به همین دلیل که ما برای دیدن بهترین شیوه‌های کشورها در کار با جوانان، برای شنیدن پاسخ به چالش های کنونی هم در زمینه توسعه دیجیتال و هم در تعامل با جوانان کشورهای مختلف آماده همکاری هسیتم.»

طاها آیمان، رئیس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی، در سخنان خود گفت: «ما برای سومین بار این اجلاس را برگزار می‌کنیم. مهم ترین مسائل همیشه مورد بحث قرار می‌گیرند. امسال ما در حال بحث در مورد دیجیتالی شدن و همچنین حفظ ارزش های سنتی خود هستیم. این اجلاس یک فرصت خوب برای تبادل تجربیات بوده و مطمئن هستم که ارتباطات ما وضعیت را در جهان بهبود می‌بخشد.»

شایان ذکر است مجمع عمومی این اجلاس با حضور رستم مینیخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان و دیگر مقامات دولتی و شرکت کنندگان در این اجلاس برگزار خواهد شد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما