امروز دوشنبه  ۱۶ مهر ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۶/۰۸- ۱۶:۳۶

برگزاری افتتاحیه و مجمع عمومی نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تاتارستان با حضور رئیس جمهوری تاتارستان

برگزاری افتتاحیه و مجمع عمومی نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی تاتارستان با حضور رئیس جمهوری تاتارستان

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی  تاتارستان با حضور رستم مینیخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان، معاون وزیر صنعت و تجارت فدراسیون روسیه، نمایندگانی از جمهوری بلاروس، بحرین، ازبکستان، ترکمنستان و همچنین دیپلمات های مقیم کازان افتتاح گردید. این نمایشگاه از 5-7 شهریور برابر با 26-28 اوت برگزار شد. نمایشگاه مذکور یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی روسیه می‌باشد. امسال بیش از 200 شرکت مهم از 20 منطقه روسیه و کشورهای بلاروس، جمهوری قزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان و عربستان سعودی در این نمایشگاه شرکت نمودند.

مجمع عمومی اجلاس نفت، گاز و پتروشیمی تاتارستان، با موضوع «چالش‌های مدرن و راه‌های حل مشکلات اولویت‌دار برای بازتولید پایه منابع معدنی هیدروکربن‌ها» با حضور رستم مینیخانوف، رئیس جمهوری تاتارستان، مقامات و نمایندگان دیگر کشورها و‌ دیپلمات‌های مقیم درمحل «کازان اکسپو»برگزار گردید.

رستم مینیخانوف در سخنان خود در این مجمع ضمن اشاره به لزوم استفاده از راه‌حل‌های فناورانه در صنایع نفت و پتروشیمی، به تولید سالانه ۳۵ میلیون تن هیدروکربن و فرآوری بیش از ۲۳ میلیون تن نفت در دو مجتمع پالایش نفت جمهوری تاتارستان اشاره نمود.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما